mandag, september 05, 2016

Queen Mandala - del 10

Tidligere i år begynte jeg på mitt andre Mandala-prosjekt, og dette kalles Queen Mandala. Mønsteret er på engelsk og en bør ha god kontroll på de amerikanske hekletermene. Det følger med noen bilder til mønsteret, men de har ikke alltid hjulpet meg videre. Heldigvis finnes det hjelp på YouTube når jeg står fast. På den annen side synes jeg det er greit at mønsteret ikke gir meg all hjelp i form av teskjeer, men at jeg må tenke selv også. 



Jeg har valgt å hekle dette prosjektet i Drops Muskat. 

Her er noen bilder av detaljene: 

 
 Den oransje ringen irriterer meg for jeg synes den er malplassert. Kan jo være at jeg ikke er så veldig glad i oransje også. 


Dette prosjektet har blitt ganske stort (115 cm i diameter), og i slutten av april valgte jeg å la dette ligge til vinteren og heller begynne på et nytt mandala-prosjekt som kalles MandalaMadness. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar