søndag, februar 17, 2008

Somebunny to love 17. februar 2008



Jeg var i Stockholm i slutten av oktober i fjor, og da kjøpte jeg med meg et broderiblad som heter Cross Stich Crazy issue 105. Og med det bladet fulgte det med en "Free Kit" fra serien Somebunny to love.

I går hadde jeg plutselig ingenting å brodere på; med unntak av Eleonora da - men jeg orka ikke fortsette på det - ville heller gjøre noe som jeg kunne gjøre ferdig på kort tid. Så derfor ble det kaninhodebrodering på meg i går kveld. Atterstingene tok jeg i dag, og sånn ble det seende ut til slutt. Det er kun hodet som skal broderes. Resten av kroppen er på paspartouen som fulgte med. Prøver nå å legge på paspartouen for å få hullet til å passe med broderiet, men det ser ikke ut til å bli lett - i hvert fall ikke å få det til pent. Så jeg får jobbe litt med det der, så får vi se da om det blir et bilde for å ha på veggen, eller om jeg gjør det om til et postkort. Selve kaninhodet kan leve et godt liv uten kroppen også. Mange muligheter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar