tirsdag, april 08, 2008

UFO-bytte



Mamma mente at hardangersøm måtte være tingen for meg som var så tålmodig med brodering, og ja hardangersøm er nydelig! Så det ble til at jeg ble nysgjerrig på denne sømtypen og bestilte meg en liten brikke for å prøve å se om dette var noe for meg. Jeg har brodert litt av den grønne kanten rundt... Og siden har denne blitt en UFO. Jeg har altså enda ikke kommet så langt til at jeg kan prøve meg på hardangersømmen.

I dag ga jeg den bort til svigermor.

Og jeg fikk ta over dette broderiet:

Har lovt lenge at jeg skulle ta over dette broderiet for henne. Jeg syns det ser koselig ut, og vil tro det er mye morsommere å brodere enn hardangerduken.

Og så langt har hun kommet:


Målet er å komme så langt som mulig på dette broderiet nå i april.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar