torsdag, juli 03, 2008

Follow Me 1 - 30. juni 2008

Jeg pakka ned Angelique på torsdag, og så starta jeg helga litt tidligere enn vanlig ;-). På lørdag ble det ingen tid til brodering for da skulle vi i 50-årslag, og jeg rakk ikke å ta noen sting før det ble på tide å dra.



Det er sånn ca. 1800 sting igjen nå. Hvis jeg bare setter meg ned å nibroderer neste gang det blir på tide å ta det fram, så er det faktisk mulig å få det ferdig i løpet av neste helg.

Har tatt fram blomstervasen, så etter fredag en gang kommer det en oppdatering på den også.

2 kommentarer:

  1. Synes det broderiet her er saa koselig altsaa :-) Har en avslappende effekt naar jeg ser paa bildet :-)

    SvarSlett
  2. Mm - jeg også syns det. Og snart er jeg ferdig med det, og da skal jeg begynne på bilde #2 i samme serien. I starten syntes jeg at de to andre bildene i serien var finere enn dette, men nå er jeg ikke så sikker lenger.

    SvarSlett