lørdag, september 06, 2008

Noen av mine strikkeprosjekt

Som tenåring var jeg en ivrig strikkerske, og det gikk mest på babyklær. Det meste av babyklærne er gitt bort i grautgaver, og her er de fire settene jeg enda ikke har klart å kvitte meg med:


Hvitt sett med genser og bukse. Mønsterstrikk på forstykket av genseren.
Størrelse 6 mnd?
Garn: Mamsell


Hvitt sett med sparkebukse, jakke og lue. Mønsterstrikk.
Størrelse 3-6 mnd? Buksa er svær, mens lua og jakken virker liten, så det er ikke sikkert at settet kan brukes samtidig.
Garn: Mamsell


Rosa ballkjole med rosa sokker i størrelse 3 mnd (tror jeg det var) Mønsterstrikk
Garn: Mamsell


Tøff jakke i størrelse nyfødt small er jeg redd... Det er to jakker som er sydd sammen; den ene marine og den andre hvitstripete, så det er ingen sommerjakke.
Garn: Mamsell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar