søndag, desember 07, 2008

Med hilsen fra "Down Under"

Torsdag 3. desember reiste jeg ned til Gardermoen, og med meg hjem hadde jeg dette buret:


Dette buret er det samme som Bjørnstjerne reiste i da han skulle emigrere til Australia, så det er et bereist bur.

Nei men, hva har vi her?

Er det ikke selveste Nile Didgeridoo?



Til informasjon: Denne katten er født i april i år og han er en sorrelfarga abyssiner. Og han kommer fra samme oppdretter som (N)Ororina's Bjørnstjerne Bjørnson bor hos.
Foreldrene hans heter Johari Africander og Nile Fawn Sprite. Mamman er fawnfarga så han her er garantert dilutionbærer. Foreldrene er PK-frie og han er selv testa negativt for PRA.

Er han ikke vakker?

Skal love dere at han var kosesyk da han endelig fikk komme ut av buret, og det er tydelig at han er vant til å bli håndtert av mennesker. I skrivende stund sitter han på skuldra mi og venter på at jeg skal bli ferdig med å skrive.

2 kommentarer:

  1. Så lekker :)
    Skal si du har mye på gang ;)

    Glede meg til fredag :D

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å møte deg igjen :-)

    SvarSlett