fredag, februar 10, 2012

Te og tannkrem fra Like'n Share

Jeg syens det er gøy å få lov til å prøve ut produkter for Like'n Share, og her er de aller siste produktene jeg har fått prøve ut.  

Først dukket det opp en pakke med urte-te. 
Teen smakte gress, og det at det står "med Herrens velsignelse" i meldingen fra te-lageren, hjalp heller ikke på smaken... Hadde nå teen vært laget i et kloster skulle jeg kanskje ha akseptert det der med å blande denne herren inn, men... 

Teen er debio-merket, og inneholder bjørkeblad, ryllikk, sitronmelisse, brennesle, ringblomst og valnøttblader. 

Som sagt, den falt ikke i smak, så jeg gir gladelig bort resten av teposene til den første som sier seg villig til å ta over testsmakinga ;)



Tannkrem fra Colgate falt mer i min smak :)

Nå sverger jeg fra før av til Colgate, så jeg måtte jo bare si ja takk til å prøve ut denne tannkremen. Og ja, den funker. Kudos til den!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar