mandag, september 09, 2013

"In her Garden" og "Elisabethan Cat"

Tenkte jeg skulle vise fram dama mi. Det går stadig fremover med henne. Har brodert mye hvitt og krem i det siste på henne, og det vises ikke så godt på dette bildet:
In her Garden

Hvordan hun skal bli til slutt, ser dere i forrige innlegg jeg la ut av dette broderiet. 

Det er veldig små sting, og som sagt, i en periode nå har det blitt litt vel mye lyse farger på lyst stoff. En kan bli litt koko i øynene av mindre ;) Så jeg har gått løs på et nytt blackwork-prosjekt. Begynte på det i begynnelsen av september og tok det siste stinget på det i dag; 9. september. 

Elizabethan Cat
Blackwork består av attersting, og det er mulig å skape noe dekorativt ganske kjapt. Jeg må nok tilstå at jeg slet en del med dette bildet. Den største utfordringa ble å telle til fem :rødme: Men fikk det rett til slutt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar