lørdag, juli 05, 2014

Gutta i sola

Det er så utrolig herlig å kunne slappe av i solsteiken. 

Her er to bilder av mine yngste: Pondus, Tutu og Makeda.



Godguttene Tutu og Pondus er enda ikke solgt, men jeg håper virkelig det dukker opp noen interessenter til dem snart igjen, for dette er to herlige gutter som man lett blir glad i. Må jeg ha dem her lenger, er jeg redd jeg ikke vil klare å slippe dem fra meg. Det siste de to har begynt med, er å krype nedi blusen min, og legge seg til rette nedi der. I et par dager nå har jeg hatt på meg en T-skjorte som er litt vel høy i halsen slik at guttene ikke kom seg nedi utringinga. I dag har jeg hatt på meg en kjole med v-utrigning, og guttene var ikke tunge å be. 


1 kommentar:

  1. Hei AM! De er bare sååå superfine. Kattene dine er så harmoniske. Du er og har alltid vært dyktig.

    SvarSlett