torsdag, mars 27, 2008

Vårens broderiplaner

Har tenkt at april skal få stå i UFOens tegn, men jeg har meldt meg på en liten uhøytidelig konkurranse på hobbykroken om å brodere dette broderiet:


og startdato er satt til 1. april.

Akkurat nå er målet å komme så langt som mulig på Eleonora, og helst gjøre henne ferdig før startskuddet går for dette broderiet.

Deretter skal jeg gå løs på mine UFOer.

Først må jeg prøve å få gjort ferdig dette:


Har jo kommet ganske langt på det allerede så det er dumt det skal bli liggende for lenge.

Deretter står denne for tur:



Egentlig burde jeg vel brodert på denne, for jeg har så dårlig samvittighet for den.

Den er morsom å brodere så det er bare tull av meg å la den ligge, men det er Odd sin løper, og det er han som leser mønsteret og holder styr på trådene. Men nå begynner våronna snart så det spørs da...

Og så har jeg denne lille samvittigheten da...

Har tenkt å prakke den på svigermor ;-)

Og 1. mai begynner jeg på dette broderiet:


Angelique roper på meg hun også, men jeg tror jeg behøver litt fri fra denne typen motiv. Hun er ganske lik Eleonora, bare speilvendt og med andre farger. Ikke helt bestemt meg når jeg skal begynne på henne, men det kan bli 15. mai eller 1. juni, og så alternere mellom blomstervasen og Angelique + ta noe enkelt og mindre tidkrevende innimellom - bare for å få litt avveksling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar