søndag, januar 30, 2011

11 i 11

I broderiavdelinga på forumet Hobbykroken har de satt i gang et prosjekt der vi skal brodere 11 broderier i år, der kravet er at hvert borderi må være på minst 750 sting. Også UFO'er kan inngå i dette prosjektet, så fremt det er mer enn 750 sting igjen.
Jeg har nå meldt meg på, men uvisst om jeg kommer i mål. Tar det som det kommer :)
Men jeg har lyst til å sende oppfordringen videre til mine lesere: Gjør ferdig 11 ting (i samme sjanger) i 2011; for eksempel: strikke 11 par votter.

Et annet forslag som jeg har tenkt å gå løs på selv, er å lese 11 bøker, og disse bøkene må jeg blogge for at det skal telle. Det samme gjelder broderiene mine.

Jeg følger med på et par romanserier også, men jeg velger å ikke regne med disse i de 11 bøkene jeg skal lese i år.

Bok 1 av 11: Strindbergs Stjerne (se forrige blogginnlegg)


3 kommentarer:

  1. Skulle gjerne blitt med på 11 bøker i 2011, men må se det an. Har ikke allverdens tid til å lese annet enn faglitteratur (broderinga skal jo også passes :P ), og så vil jeg gjerne bli ferdig med Isfolket før jeg kaster meg over nye bøker. Begynte på nr. 30 i dag :)

    SvarSlett
  2. Det var et kjempespennende prosjekt!:) Jeg gleder meg til å høre hvordan prosjektet går, men jeg tror du klarer det!:)

    Når jeg jobber med masteroppgaven, har jeg dessverre ikke tid til å lese så mye, men jeg elsker å lese. Lesing tar jeg igjen i juleferier, påskeferier og sommerferier!:)

    Ønsker deg en kjemepfin og god natt!:)

    SvarSlett
  3. Kjersti: Men da er du jo snart ferdig med Isfolket da jo. "Bare" 17 bøker igjen... Men hvis du later som om to Isfolk-bøker teller som 1 bok så er du jo nesten i mål med 11 bøker i 2011?

    Hakrilas: Hiv deg på da vel! Du behøver jo pauser fra Master'n også innimellom vet du ;)

    SvarSlett