torsdag, oktober 20, 2011

Enklere Liv

I dag fikk jeg en ny pakke fra Liken Share, og denne gangen var det tre produkter fra Enklere Liv de ville ha meg til å prøve ut.

Det var en ny type børste, en reise-parfymeflakong og en veske henger.
Denne børsten ser temmel rar ut, men den er helt fabelaktig. Den er laget spesielt for å  løsne opp i hårfloker, og de myke taggene gir også en fin massasje til hodebunnen.

Slik ser den ut opp ned.

Tja... hva skal jeg si... Har ikke prøvd den ut enda, men vurderer å prakke den på noen andre som sverger til bruk av veske. Den har gummierte tupper slik at den fester seg fint til alle overflater. Ser nå i hvert fall smart ut.
Nå er jeg ikke så veldig avhengig av å absolutt ha med meg mine parfymeflasker på reise, så denne vil jeg nok ikke få så veldig mye bruk for, men vet om noen som kanskje kan  ha det ;) Den har plass til 4 ml parfyme og det er et sånt flymerke på den, så det må vel bety at den er godkjent til å ta med seg ombord i flyet? Flakongen har et vindu slik at man kan se hva som er inni, og hvor mye som er igjen. Må være smart for den som er mye ute og flyr og som ikke kan leve uten sin favorittparfyme. Eller kanskje... hvis noen har en god parfyme jeg kunne tenke meg å prøve, kan jeg jo kanskje tigge til meg noen dråper ved å overføre dem til denne? Flere bruksområder ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar