tirsdag, januar 15, 2013

Bilder av 9 uker gamle kattunger og mamman deres

Kattungene mine vokser fortere enn jeg rekker å følge med, og det er på tide å bestemme hvilken framtid de skal får. 

Snikende Tiger har sneket seg inn i hjertene våre, så hun blir. Skjult Drage er ei tøff lita dame med sterk vilje, men heldigvis lett å overtale; særlig hvis jeg har en godbit å by på. Hun er også den mest aktive av de to, og hun og mamman leker mye sammen.

Gjendine og Snikende Tiger

Gjendine og Skjult Drage
Begge jentene har øretufser, men Skjult Drage er den med best farge. Hadde vært gøy å få solgt henne til en oppdretter, for hun har en god stamtavle. Noen utstillingskarriære tviler jeg på at hun vil få, i hvert fall ikke med FIFe-reglene i og med at de fleste dommerne nok vil påpeke at hun har for lang snute.

Gjendine går slettes ikke overens med de andre damene mine, så det har vært en liten utfordring å gi henne trygge omgivelser hvor hun kunne oppdra ungene sine. Det betyr at Gjendine blir sterilisert og det beste for henne er nok at hun får et nytt hjem. Så, de som ønsker en aktiv og lekeglad pusefrøken som det Skjult Drage er, kan alltids få med mamman hennes på kjøpet ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar