søndag, september 13, 2009

Navn på N

Når tre av kattungene til Sissa har kraftige utposninger mellom analåpningen og urinrøret; da må vel det være et sikkert tegn på at de er gutter? Og den fjerde har ingen slik utposning, så da må det være jente.

Nåde om Sissa har lurt meg igjen!!!

I natt lå jeg og tenkte på navn til disse fire smårollingene; for det må de jo ha. Jeg har tidligere hoppa litt fram og tilbake i alfabetet, og har igjen bokstavene J, K, N, O, P, R og resten av alfabetet. Jeg tenker kanskje litt vel mye noen ganger, men er det ikke litt rart om jeg velger navn på J til dette kullet når Sissas siste kull fikk navn på M?

Så da endte jeg til slutt på bokstaven N:
Nikolai, Nathaniel, Noldus og Nora.

Du kan jo gjette hvor jeg har henta navna fra? Alle navnene tilhører litterære skikkelser.
Hint: Skuespill, barnebok, fantasy og serieroman.

Blågutten blir Nikolai og så får fawn-guttene slåss om de to andre guttenavnene.

2 kommentarer:

  1. Navn på kull er spennende å finne på. Noen bokstaver er jo verre enn andre. Gjennom bloggen din synes jeg du er flink å finne på navn på kullene du har.

    Håper kattemor, og pusebabyene har det bra? Jeg gleder meg til nye bilder av dem;=)

    Vi diskuterer seriøst om vi skal kjøpe en abyhunnkatt til. Jeg tror nok vi kommer til å gjøre det innen et par år.

    SvarSlett
  2. Takk for det :D

    Joda, pusemor og babyene ser ut til å ha det bra. Hun passer godt på dem, men vi får lov til å løfte dem opp og kose med dem nå + studere dem.

    SvarSlett