torsdag, november 26, 2009

SPLASH! 26. november 2009

I dag satte jeg det aller siste stinget i dette broderiet:


Påbegynt: 26.12.2008
Ferdig: 26.11.2009

Må bare si at det er en lettelse å endelig være ferdig med dette broderiet. Å brodere barna gikk rimelig greit, men det var disse bølgene da... Trodde aldri jeg skulle bli ferdig med dem.

Dette er et enkelt broderi å jobbe med, og i starten var det ment som et avlastningsprosjekt. Begynte å jobbe med det på "heltid" i sommer, men broderilysten har kommet og gått som den selv vil, og har vært fraværende i flere uker i strekk.

Selv om det kanskje var litt i letteste laget, så er jeg fornøyd med det. Nå skal det vaskes, strykes og innrammes. Da blir det fint da :D

2 kommentarer:

  1. Det var kjempefint!:) Jeg likte motivet kjempegodt!:)

    SvarSlett
  2. Jeg syns også motivet er nydelig!!

    SvarSlett