søndag, mars 24, 2013

Follow Me og Solo the Cat

Forrige helg satte jeg det siste stinget i Follow Me #3 


Og denne uka har jeg brukt på å lete etter de to første bildene i denne serien som jeg har brodert tidligere. 
Fant til slutt Follow Me #2 der jeg mente det burde ligge. Follow Me #1 trodde jeg at jeg fant for et par dager siden, og da først klarte jeg å slappe såpass av at jeg kunne begynne med et nytt broderi. Vel, skulle ta et bilde av alle tre sammen nå og oppdaga til min fortvilelse at posen der Follow Me #1 kun inneholdt mønster og restgarn :( Så nå er det bare å sette i gang med letinga igjen. 

Det nye broderiet jeg har begynt på heter Beautiful Bow og er fra serien Solo the Cat.


Så langt har jeg brodert hvitt på hvitt, så det vises ikke så godt, men hvis du ser nøye etter kan du kanskje se noen korssting på det hvite stoffet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar