onsdag, mai 27, 2009

Bilder fra utstillinga i Nesna 23. og 24. mai


Madam Mim og Helga slapper av mens Didgeridoo prøver å finne ut hva som skjer utenfor buret.


Merlin er også mer interessert i omgivelsene utenfor buret, mens Apeldoorn og Queen of Night prøver å finne seg til rette inni buret.

Utstillingsarrangøren hadde fått for få bur til sin utstilling, og måtte dermed improvisere. Det var fri burplassering, og da vi kom til utstillingshallen var det ikke et eneste dobbeltbur å oppdrive. Fant heldigvis fire bur som sto ved siden av hverandre, og helt ærlig, jeg syns disse er mye bedre enn utstillingsburene hvor man må ha mursteiner på taket for at ikke kattene skal klare å løfte det. Men, disse burene vi endte opp med, er litt for små for to store katter. Ettersom jeg hadde skrevet på påmeldingsblankettene at Apeldoorn og Queen skulle sitte i samme bur, og det samme med småjentene, regna jeg med at jeg skulle få to dobbeltbur og to enkeltbur. Så jeg måtte prøve å improvisere litt med dobbeltburgardinene mine. Kanskje en burplan kunne vært tingen slik at ikke utstillerne plasserte seg i "hytt og pine", og dermed sikra seg at de som behøvde dobbeltbur fikk det. Vet at det å sette opp en burplan er litt av en kabal, men hvis en fjerner "kravet" om at de ulike rasene skal sitte i samme område... Jaja, det hadde vel noen som hadde sutra over det også ;)

Fra bedømminga:

Louis Coste bedømmer Queen of Night



Didgeridoo venter på å få komme opp til dommeren.


Francoise Millicent bedømmer Didgeridoo



"Stemningsbilder":

Didgeridoo slapper av i buret sitt.

NB! Det er en stund siden arma mi har sett sol...


Madam Mim fikk visst ikke plass til halen inni buret? Helga ligger i bakgrunnen.


Yin & Yang eller Apeldoorn & Queen of Night.

Du finner flere bilder fra utstillinga hos (N)Solstorm's

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar