onsdag, august 05, 2009

(N)Ororina's Lavrans jakter på storvilt

Det er mye spennende å jakte på for en pus, og her er en bildeserie jeg fikk av Lavrans familie:

Menneskene gikk intetanende forbi uten å legge merke til det store brune dyret som sto i veikanten.


Eller vent litt, det er visst én som har fått øye på det store brune dyret. Sjekk "skyggen" til høyre i bildet ved siden av den sorte plasten.

Lavrans på firsprang etter det store dyret!

Lavrans fikk smake elgkjøtt da han var liten og bodde hos meg. Så det kan jo hende han fikk lyst på en smakebit til?
Tusen takk til Monika m/familie som lot meg bruke disse bildene i bloggen min!

2 kommentarer:

  1. "Noen" som har glemt å fortelle han at han er en katt og ikke en fjell-løve?

    SvarSlett
  2. Han fikk jo litt elgkjøtt mens han bodde hos meg, så det kan jo hende han hadde lyst på mer? Og størrelsen er vel ingen hindring? ;)

    SvarSlett