mandag, september 05, 2016

Mandala Madness del 6

Er godt i gang med enda en "Crochet Along" (CAL), som jeg tror kan oversettes med et heklemysterieprosjekt. Det går ut på at utgiver eller designer legger ut en ny del av mønsteret en gang i uka, og så kan alle de som elsker slike utfordringer hive seg på og være med på prosjektet. Utgiver kommer med forslag om garn og gjerne også flere fargevalg.

Jeg er kraftig på etterskudd på dette prosjektet, og siste del ble lagt ut i juni. Jeg er nettopp ferdig med del 6 av 18. Fargene har jeg valgt ut selv, og garnet jeg bruker heter Drops Nepal. Et veldig godt garn å jobbe med.



Og selvfølgelig må jo en av kattene være med på bildet også... Denne gangen er det Klara som er linselus.

Selv om mønsteret er på engelsk, har designeren og hennes medhjelpere vært flinke til å forklare og ta bilder og videoer mens de har utarbeida mønsteret. Så dukker det opp noe krøll, så finnes det lett tilgjengelig hjelp for å komme videre.

Jeg begynte på prosjektet i slutten av april og etter at jeg var ferdig med del 5 tok jeg sommerferie fra alt som het håndarbeid. Nå som høsten er her, er det på tide å avslutte håndarbeidsferien ;)

1 kommentar:

  1. De er så flotte disse hekleprosjektene du er med på :) gleder meg til slutten :)

    SvarSlett