lørdag, august 04, 2007

Eleonora

Dette er et prosjekt jeg arbeider med nå. Har en tom vegg i spisestua hvor dette bildet skal få henge. I spisestua henger det også ei lysekrone i jugend-stil, så jeg vil tro dette bildet vil gli rett inn der.

Broderes på ubleket bomullsvev med moulinegarn.

Mål:
Utgiver: Lanarté
Kunstner: Mucha
Påbegynt: 15. juni 2007
Ferdig:

På siden til Lanarté står det at bildet heter Quill, men på pakken står det Eleonora.

Jeg har også bildet av "søstra" til Eleonora, Angelique (eller Primrose som jeg også har sett bildet bli kalt), liggende så det skal jeg ta for meg når jeg er ferdig med Eleonora.
Har for tiden et hemmelig prosjekt på gang + at jeg tenkte jeg skulle rekke å brodere noen julebroderier til jul, så vi får se hvor mye tid jeg får til dette fremover.

Så langt har jeg kommet på det nå:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar