lørdag, august 04, 2007

Min broderingskarriere

Broderte litt på barne- og ungdomsskolen, men det er jo så og si obligatorisk (=tvang) så det regnes kanskje ikke ;-)

De prosjektene jeg husker at jeg broderte som barn, var en pute i diamantsting som farmor og farfar fikk i julegave. Puta var et prosjekt på barneskoletrinnet og vi skulle tegne motivet selv. Motivet jeg valgte var en dame og en mann som leier hverandre.
På ungdomsskolen broderte jeg et bilde som det står Home Sweet Home på. Fant det igjen for noen år siden, men tviler på at den blir montert. Det er ikke min stil lenger - sorry ;-) Motivet tok jeg fra en tykk og stor broderibok som skolen hadde.

Så, jeg regner egentlig våren 2001 som starten på min broderingskarrie. Satt med foten i gips og måtte bare ha noe å kaste bort de neste ukene med, og dermed var jeg hekta. Før strikka jeg en god del, men strikkinga er lagt på hylla. Kom over et nydelig broderi i en annonse fra Ateljé Margaretha, og dermed var det gjort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar