mandag, januar 28, 2008

DMC Floss Organizer

Det er mye rart som finnes ut der, både av nyttige og unyttige ting, og ikke alt kommer til norske leverandører - rett og slett fordi det mest sannsynlig ikke er et stort nok marked for det. For eksempel, hvor mange har brodering som hobby? Og hvor mange av dem er det som også vil brodere andre ting enn det som finnes av pakkeløsninger?

For en tid tilbake, bestilte jeg opp hele serien av broderigarn av typen DMC fra en forhandler i Filipinene. Jeg betalte vel sånn ca. 2,50 per dokke inkl. porto! I en vanlig brodeributikk her i Norge må du ikke bli forundra om du må ut med 12,- for ei dokke med DMC broderigarn.

Etter å ha fått hjem alle disse dokkene, så begynte jeg jo å lete etter en smart måte å oppbevare dem på, og så kom jeg over denne på eBay:


En perm for å oppbevare DMC-dokker i.

Og sånn skal det se ut inni permen min når alle dokkene er på plass:


Permen kom i dag, og nå skal jeg sette i gang med å stappe dokkene inni plastlommene som fulgte med. Det var også med en krok slik at det skal være lettere å få dokkene inn i hvert sitt rom uten å prakkes alt for mye.

Tror dette er en løsning som passer meg, så får vi se da hvor smart den egentlig er.

Pris: $7.50 og da følger det med 5 plastlomme som rommer 20 dokker hver. Ønsker du flere plastlommer, så koster det $1 for hver lomme. Ikke så håpløs til pris det? Og jeg betalte bare $12 i porto, så det er jeg fornøyd med.

Link til produktet på eBay

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar