søndag, januar 27, 2008

Jeg vant visst...

eBay er et farlig sted å være for det er så mye som frister!


For eksempel, jeg bød $12 for disse tre og fikk dem til $11.50, og med $7 i porto og ekspedisjonsgebyr så har jeg gjort "a bargain". Nå var det egentlig broderiet til venstre jeg egentlig falt for, men det til høyre ser jo litt kult ut også. Det i midten er jeg litt usikker på... Men altså $12 for det til høyre, som er det som gjorde til at jeg bød på dette "settet", er et bra kjøp syns jeg.

Edit: dama skulle plutselig ha $24 for portoen og ikke $7. Neivel, men da må hun ikke skrive $7 i betalings-mailen heller da... Hun visste liksom ikke at jeg satt i Europa, men det kommer da vel fram på beskjeden hun får fra eBay om hvem som har vunnet budrunden - eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar