fredag, januar 04, 2008

For en neve dollar...



Disse to broderiene ble solgt sammen, og jeg fikk dem for $2. Selger skulle også ha "bare" $4 for frakta... Det var lite!
Jeg syntes disse to broderiene var søte, og ja - jeg hadde visst tatt meg et glass vin :rødme:, men max-budet mitt var på $5, så jeg hadde ikke helt trua på at jeg skulle få tilslaget. Jeg kan dessverre ikke klage på prisen ;-)



Og dette fikk jeg for $9.99. Er ikke fuglene søte? Men at det var tekst med... Jaja, får håpe det er en fin tekst da. Selger ville ha $6 for frakta, og det også syns jeg er litt lavt. Har brukt å betale opp mot $10 og $11 for frakt tidligere. Men, de har jo sitt eget fraktsystem, så det stemmer nok.

2 kommentarer:

  1. Flott bilde! Og teksta kan du jo redigere ut hvis du ikke vil ha den med ;-)

    SvarSlett
  2. Ja, har tenkt litt på det. Får se når broderiet er her, kanskje er ikke teksten så håpløs heller.

    SvarSlett