søndag, januar 27, 2008

Ponni 26. januar 2007



Ble ferdig med halsen i dag, og det røde på grima. Det er ikke mye igjen nå, men det er mye hit og dit og att og fram på det som er igjen, så jeg må nok regne med å bruke minst to dager til på dette. Skulle jo egentlig være et helgearbeid, men det spørs da... Er det lite igjen når jeg er ferdig med broderinga i morgen, så blir ponnien ferdig på mandag.

På dette broderiet har jeg valgt å brodere fra midten og opp til høyre hjørne; for deretter å jobbe meg nedover på høyre side. I morgen starter jeg på panneluggen; og skal deretter arbeide meg nedover. Som regel bruker jeg å brodere etter med attersting, både fordi jeg synes det er morsomt med attersting og fordi det er godt med litt variasjon, men broderiene fra Dimension, som denne ponnien kommer fra, så er det litt mer om og men med atterstingene. Det kræsjer med det systemet jeg bruker, så derfor har jeg valgt å vente med atterstingene til slutt på Dimension-broderiene. Kanskje det er på tide å lage seg et nytt system?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar