lørdag, mars 14, 2009

Bosskurv til begjær


Harry Potter bruker øverste del av bosskurven som pute.

Her er et bilde av hvordan bosskurven min ser ut:

En liten Don Quijote er snuser nysgjerrig på bosskurven min. Dette bildet er tatt i fjor sommer.

Skjønner ikke helt hvordan jeg klarte meg før jeg fikk tak i denne bosskurven. Den er så smart. Puten er fylt med ris eller gryn, og fungerer som vekt og hindrer kurven/posen i å ramle ned. Til daglig "henger" den på armlenet, og stort sett får den henge i fred. Når en broderer, så blir det ofte en haug med avklipte trådender, og da er det veldig smart med en liten pose som er plassert i nærheten av arbeidsplassen. Jeg har katter som synes at disse trådendene kan være spennende, og jeg har prøvd andre oppbevaringsmåter med blanda hell.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar