lørdag, mars 28, 2009

Min yndlingsbutikk - nå i Steinkjer!

I går åpna OBS! i Steinkjer. Endelig har også yndlingsbutikken min tatt veien til mitt nærområde.

En tur på OBS! var alltid et must da vi var i Trondheim, og jeg var rett som det var innom den gangen jeg bodde i Trondheim.

Hva jeg liker med OBS!? Jo, alt er på ett sted :D Selv om jeg ikke handler så mye, så er det så mye å se på.

På åpningsdagen hadde det visst vært totalt kaos, for alle skulle sikre seg en flatskjerm-TV til gi-bort-pris.

Var innom for første gang i kveld jeg, sånn rundt halv åtte. Aner ikke når de stenger, men det var masse folk der. Men det fine med OBS! er at det er god plass, og har plass til utrolig mange mennesker samtidig uten at en føler at en står som sild i tønne.

Så, velkommen til Steinkjer OBS!

2 kommentarer:

  1. Tøfft at dere har fått OBS! Kjekt med en slik stor butikk som har enormt utvalg. Så på TV dere hadde fått et digert butikksenter i Steinkjer. Er det der OBS! ligger kanskje?

    SvarSlett
  2. Moro at dere endelig har fått OBS hos dere også!:) Jeg også liker OBS godt, for det er en butikk der alt er på ett sted, og de har faktisk noen tilbudsvarer også!:)

    SvarSlett