mandag, mars 09, 2009

Hun er jo bare så søt...

Dette bildet fikk jeg tilsendt for et par dager siden.


KataStrofa har visst fått seg en kjæreste? Den heldige heter Jawa.

Ja, jeg er nok litt hekta på PetSociety, men min KataStrofa er jo så søt, og jeg har nok blitt litt vel glad i henne. Lykke-søylen holder seg som regel på topp, men jeg er flink til å aktivere henne. Når hjerte-søylen begynner å synke, skynder jeg meg å finne mat til henne, og når hygiene-søylen synker, får hun seg et bad.
Så, jeg kommer nok ikke til å droppe KataStrofa på en stund.

2 kommentarer:

  1. Haha. Det bildet er saa soett altsaa, ser saa uskyldige ut atte...

    SvarSlett
  2. Ja, de er så uskyldige ;)

    Dette spillet minner meg om gamle dager, da jeg satt ved kjøkkenbordet til mormor og lekte med papirdukkene mine. Og det minner meg også om Lundbyhuset mitt. Så, dette spillet appelerer vel til barnet i meg kanskje?

    SvarSlett