onsdag, mars 11, 2009

Ny drakt

Webhotellet har en bloggtjeneste som alle deres kunder har tilgang til, og jeg satte opp en blogg der som var beregna på utenlandske lesere. Men, jeg syntes egentlig ikke om å blogge på den bloggen, for det var så få redigeringsmuligheter. Eneste jeg likte ved den, var smilyene som var med som en tilleggspakke. Jeg bruker en del smilyes her inne også, men de må jeg laste inn manuelt, og det er litt mer med det. Inne på den andre bloggen, så kunne jeg legge til smilyene som om det var bokstaver; og jeg fikk dem akkurat der jeg ville ved første forsøk. Men det må mer til enn smilyer for å holde på meg.

Så i går flytta jeg bloggen likesågodt inn her på Blogger, og direktelinken dit er: (N)Ororina's Corner. Denne bloggen tar kun for seg kattene, og er en ganske forkorta versjon av denne bloggen. Hvis du som leser ikke liker at jeg drodler om så mye annet, så kan denne bloggen være et alternativ.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar