fredag, februar 13, 2009

Madam Mim og Hiawatha 2 uker gamle

Nå har Hulda sine små blitt 2 uker gamle, og det går fremover med dem også. I forgårs skrubba jeg fødekassen, og mens den sto til tørk, opp ned, fant Hulda på at hun skulle flytte ungene inn under kassen. Kassen ble snudd, og Hulda aksepterte at de små fikk bo der.

I kveld da jeg var innom, hadde hun flytta ungene til et reisebur jeg har stående inne på badet, sånn i tilfelle hun vil flytte dem dit... Årsaken til flyttinga er nok det at Hiawatas mage har slått seg vrang igjen, og klarer ikke å klarer ikke å holde seg til Hulda kommer for å "skifte bleie" på han, så nå får han av "vidundermiddelet". Det virker som om det virker, for vekta er på vei opp igjen. Madam Mim veier nå rundt 40 gram mer enn Hiawatha, så han har litt å ta igjen.


Hiawatha og Madam Mim

2 kommentarer:

  1. Har du sett noe så søtt!:) Jeg kjenner det kribler i magen til forhåpentligvis kattbabyene til Blondie og Aros blir født om ca.4 uker!:)

    SvarSlett
  2. Aww saa nusselige da!!!! for helt vondt i magen jeg naar jeg ser paa dem :-) hehe (godt vondt selvsat:-))

    SvarSlett