lørdag, januar 17, 2009

Broderikatalog og ønskeliste

Fant nettopp bildet "George and the Dragon" i en engelsk internettbutikk. Med toll kan jeg få det til rundt NOK 500,-. Kjøper jeg det via den norske postordrebutikken, må jeg ut med rundt NOK 900,- inkl. porto og ekspedisjongebyr.

Fant også høst- og vinterbildet, og der også er det noen hundrelapper å spare ved å kjøpe utenlands, selv om en må betale toll.

Hvis man handler på eBay, er det best å bruke PayPal. Noen internettbutikker godtar også PayPal, men en god del av dem godtar også VISA eller Mastercard.

Etter å ha gått revidert lista over broderipakker jeg fortsatt kan tenke meg å kjøpe fra denne katalogen, står jeg igjen med: Puta, blomsterkortene og vinforklærne. Sikler fortsatt på bokmerkene men jeg bruker jo ikke bokmerker i særlig stor grad. Kjenner ei som samler på bokmerker, men regner med hun kjøper disse selv ettersom hun er like hekta på brodering som meg

Se også innlegget: Margarethas vårkatalog

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar