mandag, januar 12, 2009

The world of Cross Stitching Issue #147

I fjor valgte jeg å tegne et årsabonnement på The World of Cross Stitching, og i dag dumpa et nytt blad ned i postkassa mi :-)


Denne gangen var det med et mønster på en nydelig oselot og noen katter. En av kattene skal liksom være en siameser... Eneste likheten med en siameser vel at det er en maskekatt? Men det kan jo være en gammeldags siameser. Faktisk syns jeg den var veldig fin med små ører og rundt ansikt :-D
Det andre mønsteret var av "Solo the Cat". Han er jo bare så sjarmerende, og en av mine favorittfigurer. Så, denne gangen var det minst to mønster jeg gjerne vil brodere!

Disse bladene bruker å sende med en gave i hvert nummer, og denne gangen fikk jeg ei mønsterbok med barnslige motiv som kan passe til ting og tang en vil brodere til en baby. Det var mange søte motiv i den boka der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar