søndag, januar 25, 2009

Omplassering!

Har i dag fått e-post fra hun som nå har Gandalv, en katt fra mitt oppdrett. Hun kan ikke ha han lenger, og jobber nå med å finne et nytt hjem til han. Men så langt har hun ikke fått napp.

Gandalv ble født 12. desember 2006, så han er nå 2 år gammel. Han er kastrert og chip-merket.

Gandalv bor nå i Tromsø, så hvis det er noen som kan tenke seg å ta over han, så gi meg beskjed, så skal jeg videreformidle kontakten.

Gandalvs historie er litt spesiell, og han har vært kasteball mellom flere hjem, så hans neste hjem SKAL være hans siste! Det håper jeg virkelig for hans del. Det jeg er blitt fortalt, er at han kan være veldig sjefete og sjalu, men han har også masse kjærlighet å gi. Problemene har starta først når hans eier har skaffet seg kjæreste. Dette har han slettes ikke akseptert, og gjør det han kan for å si fra at han ikke aksepterer slikt "tull". Så det er en svært spesiell katt med masse personlighet.

Han liker å være ute, så det hadde jo vært fint om hans nye familie bor litt landlig så han kan være litt ute, men selvfølgelig, det er ingen nødvendighet. Det viktigste er at han får et permanent og godt hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar